Digitālajā laikmetā, kurā viens klikšķis atver durvis uz bezgalīgu informācijas apmaiņu, Datu valsts inspekcija uzsāk izglītojošu sabiedrības informēšanas kampaņu, lai rosinātu ikvienu digitālo lietotāju, bet it īpaši jauniešus, apzināties, ka personas dati ir vērtība, nevis nejauši atstāts nospiedums internetā. Kampaņas galvenais vēstījums “Klikšķis bija nieks. Bet Tu atdevi daudz.” uzsver, ka šķietami nekaitīgas digitālās darbības, piemēram, savu fotogrāfiju izvietošana sociālajos tīklos,…
Digitālajā laikmetā, kurā viens klikšķis atver durvis uz bezgalīgu informācijas apmaiņu, Datu valsts inspekcija uzsāk izglītojošu sabiedrības informēšanas kampaņu, lai rosinātu ikvienu digitālo lietotāju, bet it īpaši jauniešus, apzināties, ka personas dati ir vērtība, nevis nejauši atstāts nospiedums internetā. Kampaņas galvenais vēstījums “Klikšķis bija nieks. Bet Tu atdevi daudz.” uzsver, ka šķietami nekaitīgas digitālās darbības, piemēram, savu fotogrāfiju izvietošana sociālajos tīklos, dalība bezmaksas spēlē vai klikšķis uz “Piekrītu” pogas, neizlasot dokumenta saturu, var nozīmēt plašas un neatgriezeniskas datu nodošanas sekas, kuras ne vienmēr ir viegli paredzēt vai atgriezt. Kampaņa mērķis ir palīdzēt: izprast, kas ir personas…
14.08.2025.